Sleepy deluje, le če okvir kolesa ustrezno položen.
Vsaj pri nas to ni delovalo, zaspal je sicer takoj ampak glava mu je bingljala in položaj niti približno ni bil udoben. Ponavadi smo mu čelado z vrvico privezali na sedež - ampak potem mu je glava počivala na paščku čelade. Očitno je kot podsedežne cevi kolesa onemogočil nagibanje v res ležeč položaj.
Prtljaga - tudi za 10minutni izlet smo trogali sabo 50+ litrov nujne prtljage. Ruzak je tolkel otroka po glavi, torej sem si ga dal v položaj airbega. Stranskih torb nisem mogel namestiti zaradi sedežka. Problemi ...
Upgrejd na prikolico je bil zato zelo dobrodošel, in po par tisoč kilometrih lahko rečem le, prikola je zakon. Dva otroka lahko noter prebivata, zaspita in se na smrt skregata (preizkušeno).
Naprej obrnjen ročaj lahko uporabimo kot nosilec strehe (sence).
Ko so otroci zvozili, smo začeli hoditi na daljše izlete.
Dokler si peš, ni panike ... čeprav nisem le enkrat nosil 14-kilskega 12-colskega Švina, ker mali ni mogel več. Še huje je bilo, ko smo začeli na izlete vsi kolesariti ... nisem le enkrat vozil kolo z eno roko in v drugi držal 14-kilskega 12-colskega Švina, ker mali ni mogel več.
Samo 12 col pa vsaj 14 kil. Kolesar pa ravno toliko.
Prikolica je pomagala. Kolo onemoglega kolesarja na prikolco, njega pa poleg sestrice, ki še ni hodila. Ker smo blokarčki, je bil problem le shranjevanje prikole v kolesarnico. Poleg tega požre veliko prtljage.
Dokler gre, je krasno.
Ni AMZS, ampak odpelje vozilo in voznika.
Če pa se oba sprdneta? Eno kolo vlečem, eno vozim, manjša kolesarka zajaha dilo, malo večji kolesar pa sedi postrani. Foter pa gaga, zato je ta način v uporabi le v urgentnih primerih.
Šlepar ;)
Ni komentarjev:
Objavite komentar