sobota, 5. januar 2013

Številke ...
koliko lahko vozim na tovornem "cargo" kolesu? Koliko je dolg, koliko je težak? Za nekatere so številke pomembne, zato bom uštevilčil svojo črno strelo - Big Dummy.

Tovor: največ sem vozil cca 80-90 kg žive teže (3 otroci). Gre, ni pa čisto enostavno, ker otroci ne mirujejo, zato še kako občutiš seštevek trenutnih sil. Malo te premika in nagiba, po domače. Bistveno lažje peljem enega odraslega primerljive teže.
Drugače pa (seveda velja za po ravnem): do 20 kg tovora se skoraj ne čuti, 30 kg minimalno, 40-50 kg gre dokaj enostavno. V klanec pa ... močne noge in velika pljuča pomagajo, 22-32 razmerje tudi. Ampak gre. Predvsem pa je kljub tovoru kolo še vedno hitro, najhitrejše med različnimi tipi tovornih koles (ki jih bom opisal kdaj drugič).

Dolžina: če sprednje kolo zamaknem za 45 st. in kolo peljem na prtljažniku na kljuko (uporabljam Thule), ni širši od stranskih ogledal. Drugače pa cca 240cm. Malo se je treba pomatrati, da zvozim ovinek v kolesarnico ampak gre.

Teža: Okvir z vilico naj bi imel cca 7 kg (ker govorim o številkah: 7031 gr), celotno kolo naj bi torej imelo cca 3 kg več kot običajna mestna kolesa. Nisem ga tehtal, ampak pomoje gre proti 20 kg. V klance se čuti, ampak to je samo izziv.

Vozim okvir 18' (imam 180 cm) in mi je kot ulit. Geometrija je izredno udobna, nobenih bolečin ni tudi po celodnevnem kolesarjenju.




Ni komentarjev:

Objavite komentar