četrtek, 17. januar 2013

Sneg ...

Zakaj pa ne s kolesom po snegu?
Ne poznam sezon, s kolesom se vozim vedno. Velikokrat tudi po snegu in z Big Dummy-jem gre prav krasno. Ker sem trenutno brez avta, mi velike kapacitete prav pridejo pri prevozu velikih količin hrane iz trgovin. Ob zadnji pošiljki snega sem zamenjal gume - Scwalbe Big Apple so precej gladke, čeprav se v tem mehkem snegu in brozgi presenetljivo obnesejo. Amapk, ker zime še ni konec sem šel na malce bolj grobe gume, ki pa so še vedno spodobno hitre - Ritchey Speedmax. Testna vožnja v trgovino čez mengeško polje po shojenem kolovozu je pokazala:
- dolga medosna razdalja pomaga, ko ti začne kolo zanašati
- teža (inercija) je odlična pri prebijanju snežnih kep, po mehkem snegu pa gume pridejo do tal
- blatniki so zelo priporočljivi




Ker je pot potekala večinoma po nesoljenih cestah, sem kolo dal na toplo in posušil, ter namazal verigo.  Sol pa je zelo agresivna in hitro uniči komponente, zato priporočam tuširanje po uporabi, mazanje in spomladanski servis.


Snežna kopel

Ker je bilo tako krasno, sem peljal na sneg še drugo kolo. In je bilo krasno, malo sem spustil gume, po klancu navzdol nisem rabil zavor, po plundri pa sem pogrešal blatnike. 

Kdo bo koga?

No, sani so očitno crknile ;)


-

Ni komentarjev:

Objavite komentar