torek, 19. februar 2013

Na poti ...

Kolo imamo običajno zato, da se kam peljemo z njim. No, nekateri ga obesijo na steno - predvsem v starejšji ameriških sit-comih je na steni vedno visel en bicikel (npr. Seinfield) - nekateri ga pozabijo v garaži, kleti, kolesarnici, nekateri pa se res vozimo ;)

In kmalu želja po odkrivanju oddaljenih krajev vključi tudi razmišljanje o prevozu kolesa do izhodišča. Vlak je super, ampak zaradi znanih pomanjkljivosti vsi na koncu pristanemo na avtu. Ali pa v avtu. Preizkusil sem različne načine, sedaj prisegam na prtljažnik, ki se pritrdi na kljuko.

In kako bi prevažal tovorno kolo? Še najlažje se prevaža podaljšano (longtail) kolo. Tricikli imajo res velik tloris in če niso enostavno zložljivi, je prevoz problem.

Svojega Surly Big Dummy-ija vozim na klasičnem Thule prtljažniku za na kljuko (namig: preverite cene pri Renault trgovcih, ker ga prodajajo kot svojega za precej nižjo ceno, kot je original Thule).

Prtljažnika nisem spreminjal (je pa v planu) in kolo enostavno naslonim na spodnjo ploščato povezovalno cev. Sprednje kolo zasukam (da je krajše), obe kolesi pa itak visita čez predvidene nosilce.

Ne štrli toliko, kolikor zgleda ;)

Kolo je dolgo okoli 245 cm, vendar z zasukanim sprednjim kolesom ni bistveno širše kot ogledali avtomobila. 

Kolo prevažam tudi na prikoli (počitniški), ki ima nosilec za kolesi na zadnji steni - tam vozim le eno kolo. Enostavno zamaknem oba nosilca, tako da pokrijeta celotno dolžino in kolo pritrdim.

Spravim pa ga tudi v avto, če odstranim stranski sedež v drugi vrsti. Ja, P807 je res velik avto :)

Pa še ena poletna slika, ker zime nikakor ni konec ...

Debele so samo gume ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar